top of page

Economie en IT een leerrijk vak

Bijgewerkt op: 28 jan. 2021

Ik vond economie en IT een leerrijk vak en heb veel bijgeleerd zoals dat economie bijna overal aanwezig is. Ik heb ook veel bijgeleerd over de verschillende jobs omdat we zelf verschillende mensen mochten interviewen. Ik vond dit heel leuk om te doen. Ook het bepalen van prijzen en het maken van een affiche voor ons eigen bedrijf vond ik super leuk. Een van de moeilijkste opdrachten vond ik het bespreken van een krantenartikel.


Nadia Okwiek



9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Economie en de actualiteit

Ik heb geleerd dat economie het gedrag, cultuur, het sociale leven en de actualiteit beïnvloed. Ik heb ook geleerd hoe je mensen interviewt en hoe je een affiche moet maken. Dank u wel! Suryavier Kuma

bottom of page