top of page

Veel nieuwe computerprogramma's ontdekt

Bijgewerkt op: 28 jan. 2021

Ik heb beter met de computer leren werken en heb ook veel nieuwe programma's leren kennen. We leerden in Excel ook tabellen in grafieken omzetten en mochten folders maken. Tijdens de les kwam ook de vraag- en aanbodcurve aan bod en hoe een prijs tot stand komt. Ik heb prijzen ook op een juiste manier leren vergelijken. Tijdens de lessen over reclame leerde ik hoe reclame ons onbewust beïnvloed.


We hebben veel leuke opdrachten gedaan!


Kyara Haezebrouck


14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Economie en de actualiteit

Ik heb geleerd dat economie het gedrag, cultuur, het sociale leven en de actualiteit beïnvloed. Ik heb ook geleerd hoe je mensen interviewt en hoe je een affiche moet maken. Dank u wel! Suryavier Kuma

bottom of page